איך לקדם את אינסטגרם: 4 דרכים מדהימות לקדם את הפוסט שלך משותף באינסטגרם

איך לקדם את אינסטגרם דרך סרטונים ופוסטים

אינסטגרם היא רשת חברתית חדשה המאפשרת לאנשים ליצור ולשתף תמונות באמצעות פונקציות המצלמה בטלפונים הניידים שלהם. אם אתם מעוניינים לקדם את המותג או העסק שלכם, תרצו לנצל את ההזדמנויות שאתר זה מציע. הדבר הראשון שאתה צריך לדעת על איך לקדם את אינסטגרם הוא שזה לא מאפשר לך לעשות פרסום בתשלום. עם זאת, ישנן דרכים שבהן תוכל לפרסם את המותג שלך בחינם. הכלי החשוב ביותר שתזדקק לו כשתלמד איך לשווק את אינסטגרם הוא מעורבות פעילה.

איך לקדם את אינסטגרם דרך סרטונים ופוסטים

ייתכן שאתה תוהה מהי מעורבות פעילה. כאן אתה משתמש בכוחה של פייסבוק כדי לפלח את הקהל שלך. הדרך לקדם את אינסטגרם היא למצוא חברים שמשתמשים גם ברשת החברתית. לאחר מכן, תוכל ליצור הכרזה לעסק שלך או ליצור ניוז פיד ממומן שיכלול תמונות מהפוסטים האהובים על הלקוח שלך באינסטגרם או סרטון משלך ויציג אותו בהזנה החדשותית.

כמובן, העוצמה של פייסבוק גם תאפשר לך לעשות יותר מאשר רק לשתף את התכונות העדכניות ביותר שלך עם העוקבים שלך. מכיוון שפייסבוק הוא אתר פופולרי, תרצה להשקיע מאמץ רב בבניית הנוכחות העסקית שלך כאן. אתה יכול לעשות זאת על ידי חיבור החשבון שלך לדף החברתי שלך Sprout, כך שתוכל לשתף קישורים מדפי הפייסבוק הרשמיים שלך.

איך לקדם את אינסטגרם שלכם לאסוף עוקבים חדשים

אם אתה בעל עסק, תגלה שיש מספר דרכים שונות לקדם את החברה שלך דרך פייסבוק. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי יצירת תחרויות.
יש מגוון של תחרויות זמינות, אבל חשוב שתמצא אלה שפונים אליך ואל העוקבים שלך. אחת הדרכים הנהדרות לקדם את החברה שלך
באמצעות תחרויות פייסבוק היא להציע למעריצים את ההזדמנות לזכות בכרטיס מתנה לעסק המקומי האהוב עליך. עם אסטרטגיה זו, אתה מעודד את העוקבים שלך לרכוש את המוצרים שלך.

קל גם לקדם תחרויות אינסטגרם. הצעד הראשון שעליך לנקוט הוא להתחיל לעצב דף תחרות. בדף זה,
תרצה לכלול את שם העסק שלך, תיאור משכנע ותגית ה- Hash # תחרויות אינסטגרם כדי שהעוקבים שלך יוכלו להתחיל לחפש תחרויות להיכנס. חשוב שתעודד שיתוף של דף זה כדי שהעוקבים שלך ידעו שהם יכולים להתחבר לתחרות שלך באמצעות תג ה- Hash. אתה יכול גם לבחור לקדם תחרויות בדף הפייסבוק הראשי שלך גם כן.

איך לקדם את אינסטגרם דרך סרטונים ופוסטים

חשיבות של מיתוג העסק שלכם

החלק החשוב ביותר בקידום חשבון האינסטגרם שלך הוא התחברות לחשבון החברתי שלך ב-Sprout. באמצעות קישור זה, העוקבים שלך יכולים לגשת בקלות לחשבונות החברתיים שלך ב- Sprout, שם הם יכולים למצוא את כל העסקאות הטובות ביותר שהם יכולים להיכנס אליהן. על ידי שימוש בהאשטאגים שבחרת בפוסטים שלך, תוכל לעודד שיתוף של האשטאגים אלה באמצעות חיבורי פייסבוק שלך.

כדי לעודד את המשתמשים להשתמש בהאשטאגים אלה, ייתכן שתרצה להפעיל קמפיין משפיע. הדרך שבה זה עובד היא על ידי עידוד משתמשי פייסבוק להפיץ את השמועה על התחרות שלך ועל הצעת קידום המכירות שאתה מציע להם. הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לבקש מהעוקבים שלך לשתף את הפוסט עם אנשי הקשר שלהם כדי שיוכלו לקבל חשיפה. הדבר המגניב באסטרטגיה זו הוא שאתה לא נאלץ לתוכה; לכן, יש לך את היכולת להתאים אותו אישית בדיוק איך שאתה אוהב. עליך גם לשקול להתחבר לעוקבים שלך בטוויטר כדי לפנות לקהל הרחב ביותר האפשרי.

חשיבות של עוקבים האינסטגרם

החלק האחרון כדי לקדם את שיתוף הפוסטים שלך באינסטגרם הוא לוודא שאתה לוקח את הזמן כדי להגיב לכל התשובות שאתה רואה. במדריך שציינתי להלן, ציינתי שחשוב לך לענות על השאלות שהעוקבים שלך שואלים אותך. אתה בהחלט צריך לעקוב אחר הצעה זו כי זה יעזור להבטיח כי העוקבים שלך יודעים שאתה פעיל באינסטגרם. עם זאת, כשמישהו שואל אותך איך לקדם את אינסטגרם, אתה תמיד יכול להגיד לו שאתה תספק לו את כל התשובות שהוא צריך לדעת.